Hello:) this is all about my daily life.. hope u enjoy it .. Have a nice reading ヅ

ciK aRiey Saa

ciK aRiey Saa
hyEe (^ _ ^)

Wednesday, 1 June 2011

buSyy !!

salam u all !! pe kabar ?? hope baik2 je .. ni kn holiday xbleh skit2 .. kna happy .. tp kna bt la krja2 skolah yg ckgu bg sblum cuti .. sy ad krja khusus sejarah .. xssh pun .. snang je .. rujuk je dlm internet .. yg tu xkesah lah ni yg nk kna kesah ni .. NOTA kh .. kna bt 1-7 bab .. biar bt0l sy bru je bt smpai bab 2 .. hahaha ... tnggal je lg 5 bab nk kna siapkan .. fuyyooo .. bnyk tuu .. tu la psl .. emm .. ntah knapa tbe2 jd bnyk cmtuu .. mlsnye nk buatt .. huhu .. saba je lahh (^_^") sy da lame da xupdate blog ni .. mls nk bka .. anyway  .. slamat bulan baruu .. harap2 la bln 6 ni lbih baik drpda bln2 yg lain .. xlme da kita nk puasa kan ?? eeii .. bestnyaaaa ... lps puasa raya .. like3 .. x) ngee~

Sunday, 29 May 2011

ni nk citerr psl CINTA !!

hye guyzz ! nk dgr psl cinta x?? mst la nk kn .. haha .. ad org kta cinta ni mnyeksakan , buta , bodoh , bahagia , boleh bt sume masalah hilang .. aikkk .. btol ke ?? aq pun xtahu lahh .. mngkin sumenye btol sbb kalu dy xalaminya msti dy xckp cmtu .. bgi aq lah cinta ni ats c'tuannya .. kalau tuannya tu phm perasaan pasangan masing2 mst xde slh fhm .. n hbungan pun mnjdi baik ..tp kalu u all bercinta hny nk main2 baik xyah .. bkoz cinta ni gnakan perasaan ... perasaan ni bnyk posisinya .. sedih , marah , happy dan lain2 .. so , cinta boleh buat kita rasa macam2 .. tp kalu se2org tu suka kt kita , kita rsa gelilah , bncilah .. haha .. btol x ? .. inilah hidup kawan2 .. got to goo ..ni nk ckp cinta xkira umo sayangg ... so, berkenal2lah dngn org sebaya andaa .. kerna kita xkn cintakan seseorg yg xrapat dngn kita .. byeee (^_^)

hELLoo ^_^