Hello:) this is all about my daily life.. hope u enjoy it .. Have a nice reading ヅ

ciK aRiey Saa

ciK aRiey Saa
hyEe (^ _ ^)

Saturday, 27 August 2011

persediaan hari rayaa :)

ASSALAMUALAIKUMM !! (jwb jngn xjwb , dosa taww) waalaikumussalamm.. hahh .. ni sa nk citer psl persediaan hari raya saa .. raya tahun ni cam biase laa , bt biskut raye , kemas umah , bli bju raye n mcm2 la kann .. First , sa mmg xpuas hati ngan slipar yg sa bli .. eeeeiii .. sa phm la sa ni kcik, saiz slipar n bju ni mmg ssh aa nk  jmpe kan .... sa rsa esk2 bile sa dah dewasa .. sa nk design sndri slipar & ksut untok org2 yg kaki Princesess mcm sa .. haha ..  
       Biskut raya ?? mmg aa ada .. sndri bikin maa .. xcoba rugii woo .. sa bt ngan umi sa .. mmg pngalaman terrManiss aahh .. xdpt d'lpakan .. hope sa akn mnjdi ank yg tbah n slalu mnjdi cntoh yg trbaik bt adk2.... but .... i think this eid is not really perfect to me because ... ermm .. adalahh .. biarlahh ianya mnjdi rahsia ... :( 
 

1 comment:

  1. Setiap kali raya, memang tak perfect lerr. Selalu aje ade benda yang kurang kan ? Contohnya, kurang sopan, kurang ajar, kurang waras dan banyak lagi la, yang sebiji dengannya. Ada niat nak menjadi contoh tu baik, cuma kalau kita menjadi contoh, perlakuan kita akan menjadi palsu. Contohnya, awak berpura-pura baik di depan famili awak untuk membuatkan awak menjadi anak contoh. Kalau awak tak berpura-pura pun, awak akan cuba untuk menjadi baik kan ? Di mana perangai awak yang sebenar ? Selepas awak baca ni, mungkin awak tertanya-tanya siapa saya kan ? Saya rasa awak dah tahu dah dengan cara penulisan dan percakapan saya ni. Have a nice day dear :))

    ReplyDelete

hELLoo ^_^